семинари: УПРАВЛЕНИЕ НА ЦЕНИ И ОТСТЪПКИ
Как е изградена системата ви по ценообразуване?
Ефективен ли е процесът по вземане на решение по отношение на цените?
Какви показатели са формулирани за задействане на предварително установени мерки?
Имате ли дефинирани инструменти, с които да се намесите?
Имате ли развити сценарии за ситуации "какво ако"?
На какъв период проследявате ефективността на взетите мерки?
Ефективен ли е процесът по вземане на решение по отношение на цените?
Какви показатели са формулирани за задействане на предварително установени мерки?
Имате ли дефинирани инструменти, с които да се намесите?
Имате ли развити сценарии за ситуации "какво ако"?
На какъв период проследявате ефективността на взетите мерки?
100%

Управление на цени
Ще научите как:
- да бъде изградена системата по цените;
- какви компоненти да включва;
- какви функционални връзки да създадете;
- как да ползвате информацияте, която е важна за управлението на цените и отстъпките;
- в какъв вид тя има най-висока полезност.

Управление на отстъпки
- 63% от клиентите се интересуват основно от отстъпката, която може да им предложите;
- 55% от клиентите се интересуват по какъв начин могат да купят от вас;
- само 33% биха искали да се почувстват свързани с вас и организацията ви;
С нас ще научите как да управлявате отстъпките си, как да ги формирате и как правилно да ги предложите.
С нас ще научите как да управлявате отстъпките си, как да ги формирате и как правилно да ги предложите.

Нови модели на цените
Неотдавна станахме свидетели на вълна от иновации при управление на цените.
Дигитализацията позволи да създадем нови модели на цените (на приходите). Те ви позволяват рязко да се разграничите от вашите конкуренти. Поддържането на конкурентоспособност изисква от вас непрестанно обновяване на моделите, по които продавате. На семинарите, които провеждаме по упрвление на цените завършват с дискусия точно по тази най-важна тема.
Цената, която може да постигнете, за вашите стоки или услуги, винаги отразява възприятието за стойност на клиентите.
Ако клиентите възприемат висока стойност, те биха платили повече. Обратното също е валидно. В случай, че нямате достатъчно клиенти, които да платят заявените от вас цени, значи имате проблем - клиентите ви възприемат стойността, която им предлагате за ниска.
ДНЕС КЛЮЧОВИТЕ ДУМИ ПРИ УПРАВЛЕНИЕТО НА ЦЕНИТЕ СА: ГЪВКАВОСТ И СКОРОСТ
Разбирането в дълбочина на трендовете в търсенето е ключов фактор при управление на цените.
Оцеляването днес предполага разработване на нови модели на приходите. Дигитализацията вече изисква това от вас. Иновативните модели на приходите, които вече ефективност са от разновидностите pay-per-use – плащане за употреба или pay-per-result – плащане за резултат.
ЧЕТЕТЕ НАЙ-НОВИТЕ СТАТИИ ОТ НАШИЯ БЛОГ
Управление на продажбите на премиум клас стоки
Според Lasslop йерархията на продажбите на премиум продукти трябва да бъде разделена на три нива:- флагмански магазини;
- франчайзинг, където контролираме до висока степен ключови параметри по продажбите;
- специални търговски обекти, модни магазини или магазини за бутикови стоки;
ДИНАМИЧНИ ЦЕНИ
Отразяват ли цените ви пазарните условия?
ДИФЕРЕНЦИАЦИЯ
Всеки клиент получава своя цена или всички клиенти получават единна цена?АЛГОРИТМИЧНО ЦЕНООБРАЗУВАНЕ
Алгоритми ли калкулират цените за вас или вие ръчно правите това?
ПЛАНИРАНЕ НА ПРОМЕНИТЕ
Планирате ли промените в цените си? Как?
ИЗПЪЛНЕНИЕ
Промяната на цените е децентрализиран процес. Търговците от различните звена преценяват подходящите моменти за промяната.
ДИГИТАЛИЗАЦИЯ
Бързата и гъвкава реакция е решаваща. Дигитализацията позволява резултатите да са видими веднага.АНАЛИЗ НА ДАННИ
Ползвате ли анализ на данни при управление на цените си или ги управлявате по интуиция?
Проверете колко сте:ГъвкавиБързи
С този инструмент лесно може да проверите колко сте гъвкави и бързи при управление на цените си:
ПРИМЕРИ ОТ РЕАЛНИЯ БИЗНЕС
Управлението на цените и отстъпките се базира на анализа на данните. Това могат да бъдат данни от продажби, за потребителско поведение, за конкуренцията, икономическата среда и др. Пример за добро управление на цените са Amazon.com . През 2017 г. Amazon придоби Wholefoods и промени изцяло управлението на цените. Когато Wholefoods беше самостоятелна виждаше ниските цени като проблем. Amazon вижда ниските цени като възможност за потребителите. Забележително в случая е как Amazon промениха цените заедно с комуникационните послания. Цените и комуникационните им послания бяха оптимизирани от специален алгоритъм, отчитащ множество фактори. Една от успешните им комуникации за намаление на цените беше:
More to come!
Компанията намали цените на някои продукти с повече от $1!

За кого е подходящо?
- мениджмънта на всяка компания;
- служители от отдел продажби;
- търговски предствители;
- търговци;
- служители от отдел продажби;
- търговски предствители;
- търговци;
Обучението в три формата:
Присъствените семинари се провеждат на адрес: гр. София, ул. Аксаков 3. Необходимо да носите със себе си преносим компютър. Останалите материали ги получавате преди семинара.
За webinar-ите използваме платформата webinaria.bg. Необходим ви е компютър с микрофон и колонки. Този вид семинари могат да протичат и разпределени в няколко дни.
Корпоративните обучения по "Управление на цени и отстъпки" се провеждат във ваш офиси или нашата зала за обучения. Тези обучения се конфигурират специално според нуждите на компанията ви. Могат да бъдат включени модули по ваш избор.
+359 888 250 324
+359 88 99 5 99 00
+359 88 99 5 99 00
info@7o7.bg