Алгоритмично ценообразуване
- Посещения: 812
Алгоритмите при ценообразуването – The killer apps
Без съмнение алгоритмичното ценообразуване е настоящето на цените. Всеки клиент получава персонална цена, която е съобразена точно с неговите желания.
Митове за промените в цените, които “убиват” печалбата
- Посещения: 1012
Вярвайте на изследвания, а не на митове
Ценообразуването изненадващо е подценявано от голяма част от мениджмънта, когато става дума за въвеждане на иновации, за да развием модела на проходите и повишим печалбата. Причините са различни, но основната е, че мениджърите мълчаливо се придържат към недоказани твърдения относно цените.
Как Рон Джонсън погуби J.C. Penney
- Посещения: 570
През юни 2011 г. Рон Джонсън беше назначен от борда на J.C. Penney
с надеждата да преобрази компанията, която имаше неустойчиви позиции на пазара. Той пристигна като гуру в продажбите на дребно.
Познавате ли разходите си?
- Посещения: 1230
Най-важните въпроси, на които трябва да отговорим при формирането на цени са: каква е величината на разходите, кои са източниците, какво е поведението им във времето, и как да ги разпределим върху стоките и/или услугите, които предлагаме. Отчитането и калкулирането на разходите задължително оказва влияние върху ефективността на решенията за управление на предприятието, включително и решенията за цените.
При формирането на пълна производствена / търговска себестойност анализът на разходите е първата и много важна стъпка. Това е изходната позиция за формиране на точни цени.
Страница 4 от 4