Обратният завой на Uniqlo при ценообразуването се отплати
- Посещения: 486
B2B ценообразуване
- Посещения: 540
При формиране цени на едро следва да се спазват специфични правила. Трябва да сме наясно, че имаме ограничения от три страни – конкуренти, разходи и клиенти. По тази причина използваме технологичен цикъл, който ни дава насоките, за да формираме цените на едро правилно. Във времето този цикъл може да се разпростре различно за различните бизнеси – при някои става за един ден, а при други с месеци.
Алгоритмично ценообразуване
- Посещения: 812
Алгоритмите при ценообразуването – The killer apps
Без съмнение алгоритмичното ценообразуване е настоящето на цените. Всеки клиент получава персонална цена, която е съобразена точно с неговите желания.
Анализът е преди ценообразуването
- Посещения: 470
През 21 в. електронната търговия нараства с бързи темпове. Рано е да се каже дали и кога ще измести напълно традиционната търговия, но е факт, че отбелязва годишен ръст на печалбите със средно 5,5% и през 2020 г. обемите надвишиха първоначалните прогнози от 27,7 трлн. долара. Електронната търговия е удобна за търговците, тъй като така те могат да извличат огромна маса аналитична информация и да се възползват от нея. Ценообразуването се базира на огромно количество анализирани данни, а точните цени са следствие на коректен анализ и информирани управленски решения.
Митове за промените в цените, които “убиват” печалбата
- Посещения: 1012
Вярвайте на изследвания, а не на митове
Ценообразуването изненадващо е подценявано от голяма част от мениджмънта, когато става дума за въвеждане на иновации, за да развием модела на проходите и повишим печалбата. Причините са различни, но основната е, че мениджърите мълчаливо се придържат към недоказани твърдения относно цените.
Позициониране и цена
- Посещения: 763
Позиционирането на вашия продукт на пазара е в много тясна връзка с цената му. Всички дейности, свързани с маркетинга, представянето на компанията, продуктите,, услугите имат една допирателна - цените, по които компанията ви продава. Маркетинга при луксозни стоки има различни съставляващи от този при премиум или икономичен клас. В тази статия ще обърнем внимание на ценообразуване на стоки от катерогия "премиум".
Познавате ли разходите си?
- Посещения: 1230
Най-важните въпроси, на които трябва да отговорим при формирането на цени са: каква е величината на разходите, кои са източниците, какво е поведението им във времето, и как да ги разпределим върху стоките и/или услугите, които предлагаме. Отчитането и калкулирането на разходите задължително оказва влияние върху ефективността на решенията за управление на предприятието, включително и решенията за цените.
При формирането на пълна производствена / търговска себестойност анализът на разходите е първата и много важна стъпка. Това е изходната позиция за формиране на точни цени.
Страница 3 от 4