• +359888250324
  • Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  • Понеделник - Петък 8:00 - 18:00

Не се сещайте за ценообразуването едва, когато почнете да губите.

Имате ли система по ценообразуване?

Какви са реалните себестойности на продуктите или услугите, които продавате?

Адекватни ли са цените, които формирате?

ЦЕНООБРАЗУВАНЕ ЗА ПРОИЗВОДИТЕЛИ

НАЙ-ВАЖНИТЕ МОМЕНТИ

Базовото знание за правилното формиране на цени е:

Да познаваме разходите си

Разпознаването на разходите по видове и отнасянето им към конкретна група е базовото решение за правилната калкулация на цените.

Правилно да ги разпределим по групи

Разпределението на разходите по групи е следващата важна стъпка.

Да създадем алгоритъм за калкулиране

Създаването на алгоритъм - математическо моделиране на процеса. Тук търсим правилната база за отнасяне на видовете разходи към произвежданите от вас стоки или услуги.

Обучението е създадено за производители от всякакъв калибър, подходящо е за
едросерийно производство, дребносерийно производство и поръчково производство!

Вкключени са най-важните теми -

- да разкрием зависимости между разходите и обемите на производство и продажби;

- да селектираме разходите по групи на база зависимостите;

- да се моделира математически разпределението на разходите по продукти (продуктови групи)

- да построим няколко модела;

- да сравним моделите и да изберем най-адекватния;

МОДУЛИ В ОБУЧЕНИЕТО

Анализ на разходитеПостоянни разходиПроменливи разходиВариация на разходите

Даваме отговорите на въпросите:
- Управленско или финансово счетоводство е важно за нас?
- Кои са източниците на разходите?
- Как да разпознаем разходите си?
- Какви видове калкулации има и кога да ги използваме?
- Кои разходи да използваме за целите на ценообразуването?

В какви групи да селектирате разходите си?Кои разходи в коя група да попаднат?Какви са математическите зависимости между разходите ви?

Тук решаваме въпросите:
- В какви групи да селектираме разходите си?
- Кои разходи в коя група да попаднат?
- Какви математически зависимости между разходите да търсим?
- Какви показатели да калкулираме за целите на ценообразуването?

Как да създадем алгоритъм за реална себестойност?

Тук решаваме въпросите:
- Как да създадем работещ алгоритъм за реална себестойност?
- Какъв алгоритъм е най-подходящ за нашето производство?
- Колко бази трябва да имаме?
- Колко вариации на алгоритъма да създадем?

Разходи +Стойностни методиПараметрични методиМодифицирана методология

Тук решаваме въпросите:
- Кой метод на ценообразуване е подходящ за вас?
- Какви са предимствата на всеки метод?
- Какви са недостатъците на всеки метод?
- Как да модифицираме собствена методология за ценообразуване?

Как да създадем нов модел на приходите?Как математически да моделираме този модел?Как да го конфигурираме правилно?

Тук решаваме въпросите:
- Какъв модел на приходите да създадете?
- Как математически да го моделирате?
- Как да го конфигурираме?
- Как да го управляваме?

Ползите за вас:ЩЕ КАЛКУЛИРАТЕ РЕАЛНА СЕБЕСТОЙНОСТЩЕ ВЗИМАТЕ ПРАВИЛНИ УПРАВЛЕНСКИ РЕШЕНИЯЩЕ СЪЗДАДЕТЕ НОВ МОДЕЛ НА ПРИХОДИТЕ

ценообразуване за производители

Знаете ли накъде карате?

Image

Нека имаме ясна представа за резултатите.

1

Вие сте производител, искате да калкулирате реална себестойност?

Ще ви покажем как да разработите инструменти, за да калкулирате реална себестойност на изделията си.
2

Не знаете как да отнесете разходите към произвежданата продукция?

Ние може да покаем как.
3

Искате да формирате цени, от които да не губите?

Ние може да покаем как.
3

Искате нов модел на цените?

Ние може да го създадем и конфигурираме.

Запиши се

Поискайте повече информация за семинара и персонална консултация

За кого е подходящо?

- мениджмънта на всяка компания;
- служители от отдел продажби;
- търговски предствители; 
- търговци;

Обучението в три формата:

Присъствените семинари се провеждат на адрес: гр. София, ул. Аксаков 3. Необходимо да носите със себе си преносим компютър. Останалите материали ги получавате преди семинара.
За webinar-ите използваме платформата webinaria.bg. Необходим ви е компютър с микрофон и колонки. Този вид семинари могат да протичат и разпределени в няколко дни.
Корпоративните обучения по "Управление на цени и отстъпки" се провеждат във ваш офиси или нашата зала за обучения. Тези обучения се конфигурират специално според нуждите на компанията ви. Могат да бъдат включени модули по ваш избор.

Базови процеси

ПРИ
30%

...от фирмите управлението на базовите процеси при ценообразуването са неефетивно. Управлението на цените им е реактивно. Тези фирми са под постоянен натиск за по-ниски цени.

Вътрешни процеси

САМО ПРИ
40%

от фирмите вътрешните процеси по формиране на цени са добре структурирани и работещи. Използваните инструменти са насочени най-вече към вътрешни измерители за цените, а не към външни.

Създаване на стойност

САМО ПРИ
20%

от фирмите процесите по създаване на стойност работят нормално.

Оптимизация

ПО-МАЛКО ОТ
10%

от фирмите успяват да оптимизират цените си. Тези, които могат изследват ценовата еластичност чрез софтуер за оптимизация на цените и изследване на ценовата еластичост.

Изключително ниво

ПО-МАЛКО ОТ
1%

от фирмите имат изключително добре развити процеси по ценообразуване:
- CEО на компанията разпознава стратегическото значение на ценообразуването;
- създадени са писани стандарти по формиране и управление на цените;
- компанията постига значително по-добри резултати в сравнение с конкурентите си;

Свържете се с нас днес и получете

Безплатна консултация

© 2020 Kostadinov Ltd. All Rights Reserved.