fbpx
  • +359888250324
  • Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  • Понеделник - Петък 8:00 - 18:00

Система по цените

Разработване на система по ценообразуване само за вашето предприятие.

Ценови модели

Създаване и развитие на нови ценови модели за вашия бизнес.

Стратегия

Цените не само числа, при тях имаме стратегия и психология. Само в реки случаи нашите клиенти са рационални при покупка.

Статии от нашия блог

Вижте статиите от нашия блог, ще ви бъдат полезни.

Консултиране по ценообразуване

Правилното управление на цените и функционираща система по ценообразуване имат изключителен ефект върху печалбата ви.

Как ще помогнем на бизнеса ви? Какви резултати да очаквате?

Какво ще направим?

  • пълен финансов анализ на бизнеса ви;
  • математическо моделиране на процесите по ценообразуване;
  • анализ на разходите - проявяване и отчитане на всички разходи;
  • статистически анализ и извеждане на основни показатели на компанията;
  • съвети как да отнасяте разходите към продажбите си;
  • работещ модели на система по ценообразуване;
  • реални тестове;
консултиране ценообразуване

Резултати

  • по-висока печалба;
  • по-прецизно ценообразуване;
  • много по-точни себестойности;
Което постигаме чрез:
  • математическо моделиране;
  • татистически анализ;
  • опит;
  • знания.
1

Вие сте производител и имате проблеми с цените?

Ние може да помогнем! Разработили сме инструменти за калкулация на реална себестойност за всеки тип производство.
2

Продавате стоки / услуги, които заслужават по-високи цени?

Ние може да помогнем да защитите стойността!
3

Предлагате услуги и искате да знаете на какви цени да ги предлагате?

Ние може да помогнем! Разработили сме инструменти за калкулация на реална себестойност и цена на услуги.
4

Искате да обучите търговците си, за да не са раздавачи на отстъпки?

Имаме готови решения за обучение на търговски екипи - от калкулация на себестойност, цени, управление на цени, управление на отстъпки и психология на цените и потребителското поведение.
5

Имате нужда от обновяване на вашия бизнес модел?

Имаме решение за вас!

Реално остойностяване на продукти или услуги

Етапи, през които преминаваме:
1. Анализ и диагностика на проблема;
2. Финансов анализ, свързан с конкретния казус;
3. Математическо моделиране и създаване на алгоритъм;
4. Имплементация и оптимизация на алгоритъма във вашата система за управление;

Създаване на ценови модели

Ценовите модели са елементите във маркетинговата стратегия, които трябва да бъдат развивани постоянно. Днес факторите за това са: дигитализация, прозрачност, проследимост и възможност за споделяне. Използват се динамични цени и сложни алгоритми за дефиниране на най-точната цена и комуникация за всеки конкретен клиент. Най-ярките примери за иновативни модели на цените са моделите freemium и pay-per-use, във всичките им разновидности. 

Ценова стратегия

Фундаментално решение за всяка компания е каква да бъде ценовата стратегия. Ценовата стратегия трябва да включва визията за цените на компанията на най-високо ниво, но и да бъде конкретна и практична. Това е фундаментално решение и то трябва да отчита ценовото позициониране. Пазарът има своя динамика, а това означава, че ценовата стратегия също трябва да се променя.
Свържете се с нас днес и получете

Безплатна консултация

© 2020 Kostadinov Ltd. All Rights Reserved.