За кого е подходящо?
Продуктови мениджъри.
Мениджъри продажби.
Търговски представители.
Търговски представители
Търговци
Какво ще научите?
Как да анализирате конкуренцията.
Как да измервате желанието за плащане на клиентите си.
Как да изградите и комуникирате ценовата си стратегия.
Как да управлявате приходите и цените си.
Как да управлявате отстъпките си.
Как да конструирате модел на приходите.
Какво ще получите?
Обучение с висока полезност.
Сертификат за завършеното обучение.
Допълнителна Webinar консултация в удобно за вас време.
Допълнителни материали за подготовка.
Програма на обучението

Анализ на конкуренцията
В първата част ще получите алгоритъм за оценка ценовата стратегия на конкурентите. В тази част Ви насочваме към важните фактори за изследване.

Измерване желанието за плащане
Да знаем колко биха платили клиентите ни за наш продукт или услуга е Светия Граал за всеки бизнес. В тази част показваме как може да получим количествена оценка за желанието за плащане чрез различните методики.

Изграждане на ценова стратегия
В този модул ще говорим как да изградим енова стратегия, какви елементи има ценовата стратегия. Ще покажем какъв път трябва да следвате при изграждане на женовата си стратегия и как правилно да я комуникирате с клиентите и сътрудниците си.

Управление на приходите и цените
Тук ще говорим как промените на цените се отразяват на печалбата Ви. Не винаги по-високите цени означават по-ниски приходи. Тук ще анализираме ситуацията по-висок пазарен дял или по-висока печалба.

Управление на отстъпките
В този модул говорим как да ползвате отстъпките. Това е рисков инструмент с краткосрочни резултати, но работещ. Формирането на политика по отстъпките и развиването на програма за лоялност е ключово за успех.
