Психология на цените

Управлявайте възприятията на клиентите си!

Психология на цените е обучение, което ще надгради значително познанията ви за начина, по който може да управляваме решенията за покупка на клиентите. Всеки клиент купува на база налична информация за продукта, а не истинските качества на продукта. Не всички клиенти са перфектно информирани за продуктите на пазара, невъзможно е. Важно е точно каква и колко информация да предоставим. Клиените сглобяват представата си за продуктите (услугите) ни от малки, зле дистрибутирани и интерпретирани парчета информация. От правилното представяне на ценовата информация зависи каква картина за продуктите или услугите ви ще сглобят клиентите, колко болка ще изпитват клиентите ви при покупката, какво ще бъде нивото на несигурност при тях и т.н. Това са управлями фактори, които предопределят дали ще имаме продажби или не. Обучението ще ви даде алгоритми как да управляваме възприятията на клиентите си за цена. Ще научите как да изготвите оферта, която ви гарантира по-висока продажна цена, как да офертата ви да се отличава от тази на конкурентите и да бъде приета.

Обучението включва шест модула и персонална Webinar сесия за всеки участник.

 

1. Как да използваме (не)рационалността на клиентите.

2. Влиянието на числата върху възприятията за цени.

3. Как да формираме справедливи цени.

4. Закотвяне в съзнанието - първото парче информация предопределя последващия избор.

5. Управление на несигурността при сделките и болката при плащане.

6. Принципи при продажби на дребно

 

Подходящо е за:

  • продуктови мениджъри;
  • мениджъри отдел продажби на търговски фирми;
  • сътрудници от отдел продажби;
  • търговци в пряк контакт с клиентите;
  • всеки, който управлява цени.

Какво ще получите?

Обучение с висока полезност.

Сертификат за завършеното обучение.

Допълнителна Webinar консултация в удобно за вас време.

Допълнителни материали за подготовка.

Вашият бизнес се нуждае от все повече знания. Осигурете му ги.

Най-важното от психология на цените събрано в еднодневно обучение!

Изберете пакет

Програма на обучението

Рационални или не са потребителите?

Решенията на потребителите могат до голяма степен да бъдат повлияни от малки промени в средата. Те са перфектните интуитивни статистици, които винаги грешат.

Влиянието на числата върху възприятията

Играта с числата в цените е високо продуктивна. Използвайки точната комбинация от числа, ние управляваме възприятията за цена на клиентите.

Справедливост на цените

При търговията често се появява възприятие за несправедливост при размяната в полза на едната или другата страна. Ако управляваме адекватно този процес - винаги печелим.

Закотвяне в съзнанието

Закотвянето се базира на едно общо когнитивно отклонение. Това е осланяне на пъровто парче информация, която поднасяме на клиентите си по време на взимане на решение.

Управление на болката и несигурност

Всички харчим докато не заболи. Хората харчат докато възприятието за изгода е по-високо от възприятието за болка

Принципи при продажбите на дребно

Управляваме на възприятията на потребителите за продукт или услуга чрез специфични техники. Клиентите ни трябва да вярват, че са купили на най-добрата цена.

Вашият бизнес се нуждае от все повече знания. Осигурете му ги.

Най-важното от психология на цените събрано в еднодневно обучение!