• +359888250324
  • Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  • Понеделник - Петък 8:00 - 18:00

Наистина полезни обучения
за търговския ви екип!

Инвестирайте в знания! Това винаги е печелившо!

Цената като индикатор за качество

Много клиенти действат съобразно мотото "по-висока цена - по-високо качество". Това се базира на опита, който клиентите ни имат, на лесното и бързо сравнение по цена и вярването, че цената е тясно свързана с разходите на продавача.

Ние сме нерационални

Поведенческата икономика показва, че ние сме дълбоко нерационални в потреблението си. В случая са намесени други фактори, които са свързани с желанието за високо обществено положение, реализация, уважение.

Болка и несигурност

Нашият мозък възприема болката като сигнал, че тялото ни се разпада. Всеки от нас изпитва болка при плащане. Управлението на болката и несигурността, която всички изпитваме при покупка за витални умения за всеки търговец днес.

Психология на цените и потребителското поведение

Всеки клиент купува на база налична информация за продукта, а не истинските качества на продукта.
Не всички клиенти са перфектно информирани за продуктите на пазара. Клиентите сглобяват представата си за продуктите/ услугите ни от малки, зле дистрибутирани и интерпретирани парчета информация. Решението за покупка зависи фактори като болката при плащане и несигурността, която изпитват клиентите. Това са управляеми фактори, които предопределят количеството продажби, които реализираме.

ЦЕНООБРАЗУВАНЕ ЗА ПРОИЗВОДИТЕЛИ

Имате ли система по ценообразуване? Какви резултати дава тя? Знаете ли какви са реалните себестойности на продуктите и услугите, които произвеждате?

НАЙ-ВАЖНИТЕ МОМЕНТИ

Базовото знание за правилното формиране на цени е:

Да познаваме разходите си

Разпознаването на разходите по видове и отнасянето им към конкретна група е базовото решение за правилната калкулация на цените.

Правилно да ги разпределим по групи

Разпределението на разходите по групи е следващата важна стъпка.

Да създадем алгоритъм за калкулиране

Създаването на алгоритъм - математическо моделиране на процеса. Тук търсим правилната база за отнасяне на видовете разходи към произвежданите от вас стоки или услуги.

Управление на ЦЕНИ И ОТСТЪПКИ

КОЛКО ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЯВАТЕ ЦЕНИТЕ И ОТСТЪПКИТЕ СИ

Как е изградена системата ви по ценообразуване? 
Ефективен ли е процесът по вземане на ценови решения?
Какви показатели са формулирани за задействане на предварително установени мерки?
Имате ли дефинирани инструменти, с които да се намесите?
Имате ли развити сценарии за ситуации "какво ако"?
На какъв период проследявате ефективността на взетите мерки?
Как управлявате отстъпките си, планирате ли ги, измервате ли резултатите? 
Свържете се с нас днес и получете

Безплатна консултация

© 2020 Kostadinov Ltd. All Rights Reserved.