Митове за цените, които “убиват” печалбата

Мит №1 Малките ценови промени нямат голямо значение; Истината: Малките ценови промени имат голямо отражение върху печалбата на всяка фирма.

Read more

Числата имат значение: Неудачен маркетинг

В началото на 80-те години верига ресторанти за бързо хранене A&W пуснала мащабна рекламна кампания на своите хамбургери. За разлика

Read more

Алгоритмично ценообразуване

Динамичното ценообразуване днес се оказа най-гъвкаво и най-широко използвано от авиокомпаниите, хотелиерите и ресторантьорите за оптимизиране на печалбата. Комбиниране на

Read more

Как да построим успешен ценови модел

При изграждането на успешен ценови модел трябва да се намери баланс между финанси, маркетинг и продажби. Освен това повечето клиенти

Read more

Най-скъпият сандвич в света – £1,100

‘Glamburger’ е бургер, който се предлага в ресторант в лондонския квартал Челси, където клиентите могат да опитат екстравагантните вкусове на

Read more

Защо трябва да имаме ясно формулирана ценова политика

Може да определим ценовата политика на фирмата като: определянето на целите по отношение на цените и свързването им в система.

Read more

Защо цената е толкова важна?

Ценообразуването е най-чувствителната тема в бизнеса. Именно цените имат повече от всичко влияние върху печалбата Ви. Това е така, защото

Read more

Психологическо ценообразуване: «Безплатно» е магическа дума

От гледна точка на клиента няма по-добра цена от «Безплатно». Търсенето при цена 0 е несравнимо по-голямо от това при

Read more

Методи на ценообразуване

Стратегическият модел и метод на ценообразуване за всяка организация трябва да са ясни. Стратегическият модел е основен елемент на ценовата

Read more