Програма за лоялност на клиентите

Голяма част от фирмите губят приходи от продажби, защото клиентите не повтарят покупката си. Според Rockefeller Institute причините клиентите да

Read more

Ценообразуване на софтуер

Софтуерната индустрия е една от най-конкурентните и бързо развиващите се в световен мащаб. Необходимостта да се установят конкурентни цени на

Read more

Консултиране по цени

Консултираме формиране на цените Ви Помагаме както за търговско предприятие, така и за производствено предприятие. Каква стойност добавяме: остойностяване на

Read more

Митове за цените, които “убиват” печалбата

Мит №1 Малките ценови промени нямат голямо значение; Истината: Малките ценови промени имат голямо отражение върху печалбата на всяка фирма.

Read more

Карта анализ на бранда

След попълване на краткия тест, ние ще изпратим кратък доклад с анализ на резултатите на посочения от вас email. СТАРТ

Read more

Карта анализ на клиентската удовлетвореност

След попълване на краткия тест, ние ще изпратим кратък доклад с анализ на резултатите на посочения от вас email. СТАРТ

Read more

Числата имат значение: Неудачен маркетинг

В началото на 80-те години верига ресторанти за бързо хранене A&W пуснала мащабна рекламна кампания на своите хамбургери. За разлика

Read more

Алгоритмично ценообразуване

Динамичното ценообразуване днес се оказа най-гъвкаво и най-широко използвано от авиокомпаниите, хотелиерите и ресторантьорите за оптимизиране на печалбата. Комбиниране на

Read more

Премиум ценообразуване

Брандът Louis Vuitton, LV  е създаден през 1854 г. във Франция, Париж от Луи Вюитон. Той е започнал като опаковчик

Read more

Оптимизираме цените в електронен магазин 101

Може да създадем свой собствен електронен магазин чрез готов софтуер, използвайки Big Commerce, Wix.com,  Volusion, Woocommerce, X Cart, Shopify  и

Read more

Аналитичната информация е базова за ценообразуването при електронната търговия

През 21 в. електронната търговия нараства с бързи темпове. Рано е да се каже дали и кога ще измести напълно

Read more

Как да подходим правилно при B2B ценообразуването?

При формиране цени на едро следва да се спазват специфични правила. Трябва да сме наясно, че имаме ограничения от три

Read more

Как да построим успешен ценови модел

При изграждането на успешен ценови модел трябва да се намери баланс между финанси, маркетинг и продажби. Освен това повечето клиенти

Read more

Защо трябва да имаме ясно формулирана ценова политика

Може да определим ценовата политика на фирмата като: определянето на целите по отношение на цените и свързването им в система.

Read more

Правилно изградената ценовата стратегия е критично важна за печалбата

Ценовата стратегия е: настойчивото търсене и идентифициране на оптималната цена за конкретен продукт или услуга. Ценовата стратегия е комбинирана с

Read more

Стратегически предизвикателства пред ценообразуването

Цената говори на клиентите за Вашата организация и за това, което Вие сте. Чрез цената Вие сами определяте пазарната си

Read more

Съвети при формирането на цени на дребно: Част 2

Съвети при формиране цени на дребно Тук продължаваме с важните съветни относно цените на дребно. При контактите с клиентите Ви

Read more

Съвети при формиране цени на дребно: Част 1

Съвети при формиране на цените на дребно Големите фирми имат предимството, че могат да си позволят маректингови изследвания и по

Read more

Справедлива ли е цената?

Персоналното чувство за справедливост на всеки един от нас предопределя оценката ни за справедливост на цените и от там решението

Read more