• +359888250324
  • Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  • Понеделник - Петък 8:00 - 18:00

КОЛКО ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЯВАТЕ ЦЕНИТЕ И ОТСТЪПКИТЕ СИ

Как е изградена системата ви по ценообразуване? 
Ефективен ли е процесът по вземане на решение по отношение на цените?
Какви показатели са формулирани за задействане на предварително установени мерки?
Имате ли дефинирани инструменти, с които да се намесите?
Имате ли развити сценарии за ситуации "какво ако"?
На какъв период проследявате ефективността на взетите мерки?
100%
Управление на цени

Управление на цени

Ще научите как:
- да бъде изградена системата по цените;
- какви компоненти да включва;
- какви функционални връзки да създадете;
- как да ползвате информацияте, която е важна за управлението на цените и отстъпките;
- в какъв вид тя има най-висока полезност.
Управление на отстъпки

Управление на отстъпки

- 63% от клиентите се интересуват основно от отстъпката, която може да им предложите;
- 55% от клиентите се интересуват по какъв начин могат да купят от вас;
- само 33% биха искали да се почувстват свързани с вас и организацията ви;
С нас ще научите как да управлявате отстъпките си, как да ги формирате и как правилно да ги предложите.
Нови модели на цените

Нови модели на цените

Неотдавна станахме свидетели на вълна от иновации при управление на цените.
Дигитализацията позволи да създадем нови модели на цените (на приходите). Те ви позволяват рязко да се разграничите от вашите конкуренти. Поддържането на конкурентоспособност изисква от вас непрестанно обновяване на моделите, по които продавате. На семинарите, които провеждаме по упрвление на цените завършват с дискусия точно по тази най-важна тема.

Цената, която може да постигнете, за вашите стоки или услуги, винаги отразява възприятието за стойност на клиентите.

Ако клиентите възприемат висока стойност, те биха платили повече. Обратното също е валидно. В случай, че нямате достатъчно клиенти, които да платят заявените от вас цени, значи имате проблем - клиентите ви възприемат стойността, която им предлагате за ниска.

ДНЕС КЛЮЧОВИТЕ ДУМИ ПРИ УПРАВЛЕНИЕТО НА ЦЕНИТЕ СА: ГЪВКАВОСТ И СКОРОСТ

Разбирането в дълбочина на трендовете в търсенето е ключов фактор при управление на цените.
Оцеляването днес предполага разработване на нови модели на приходите. Дигитализацията вече изисква това от вас. Иновативните модели на приходите, които вече ефективност са от разновидностите pay-per-use – плащане за употреба или pay-per-result – плащане за резултат.

Проверете колко сте:ГъвкавиБързи

С този инструмент лесно може да проверите колко сте гъвкави и бързи при управление на цените си:

ПРИМЕРИ ОТ РЕАЛНИЯ БИЗНЕС

Управлението на цените и отстъпките се базира на анализа на данните. Това могат да бъдат данни от продажби, за потребителско поведение, за конкуренцията, икономическата среда и др. Пример за добро управление на цените са Amazon.com . През 2017 г. Amazon придоби Wholefoods и промени изцяло управлението на цените. Когато Wholefoods беше самостоятелна виждаше ниските цени като проблем. Amazon вижда ниските цени като възможност за потребителите.  Забележително в случая е как Amazon промениха цените заедно с комуникационните послания. Цените и комуникационните им послания бяха оптимизирани от специален алгоритъм, отчитащ множество фактори. Една от успешните им комуникации за намаление на цените беше: 

More to come!

Компанията намали цените на някои продукти с повече от $1! 

Image

Базови процеси

ПРИ
30%

...от фирмите управлението на базовите процеси при ценообразуването са неефетивно. Управлението на цените им е реактивно. Тези фирми са под постоянен натиск за по-ниски цени.

Вътрешни процеси

САМО ПРИ
40%

от фирмите вътрешните процеси по формиране на цени са добре структурирани и работещи. Използваните инструменти са насочени най-вече към вътрешни измерители за цените, а не към външни.

Създаване на стойност

САМО ПРИ
20%

от фирмите процесите по създаване на стойност работят нормално.

Оптимизация

ПО-МАЛКО ОТ
10%

от фирмите успяват да оптимизират цените си. Тези, които могат изследват ценовата еластичност чрез софтуер за оптимизация на цените и изследване на ценовата еластичост.

Изключително ниво

ПО-МАЛКО ОТ
1%

от фирмите имат изключително добре развити процеси по ценообразуване:
- CEО на компанията разпознава стратегическото значение на ценообразуването;
- създадени са писани стандарти по формиране и управление на цените;
- компанията постига значително по-добри резултати в сравнение с конкурентите си;

За кого е подходящо?

- мениджмънта на всяка компания;
- служители от отдел продажби;
- търговски предствители; 
- търговци;

Обучението в три формата:

Присъствените семинари се провеждат на адрес: гр. София, ул. Аксаков 3. Необходимо да носите със себе си преносим компютър. Останалите материали ги получавате преди семинара.
За webinar-ите използваме платформата webinaria.bg. Необходим ви е компютър с микрофон и колонки. Този вид семинари могат да протичат и разпределени в няколко дни.
Корпоративните обучения по "Управление на цени и отстъпки" се провеждат във ваш офиси или нашата зала за обучения. Тези обучения се конфигурират специално според нуждите на компанията ви. Могат да бъдат включени модули по ваш избор.
Свържете се с нас днес и получете

Безплатна консултация

© 2020 Kostadinov Ltd. All Rights Reserved.