Управление на продажбите при Initial Coin Offering

Bitcoin, Blockchain и криптовалутите са гореща тема напоследък. Едни анализатори очакват криптовалутите да се окажат пореден балон, а други очакват те да променят света. Иновациите в този сектор предлагат решение на все по-нови проблеми и то на високи технически стандарти (изкуствен интелект, виртуална реалност, обогатена реалност и др). Всъщност ICO (Initial Coin Offerings) е една от тези иновации. ICO първично предлагане на токъни, които заместват традиционните валути. При ICO все още няма регулация за разлика от IРO (Initial Public Offering), това означава изключително лесно капиталонабиране
За разлика от IРO при ICO вие не продавате част от компанията си, а само част от проекта, за който тези токъни се издават. Издавайки токъни Вие може да ги продадете на всеки, естествено не липсват и измами. В момента този пазар прилича на Дивия запад – няма регулации и всеки може да издава всякакви токъни.
Въпреки опасността от измами предлагането на токъни дава възможности за стартиращи малки фирми. Те могат да тестват до каква степен пазара оценява идеите им или колко хора са готови да гласуват с парите си за тяхно решение.
Трябва да знаете, че малко повече от 50% от ICO не могат да достигнат планираната си пазарна капитализация. За щастие това не е особен проблем, тъй като парите могат да се върнат.
При построяването на маркетинговата си стратегия трябва да си зададете няколко контролни въпроса:
Какъв проблем решавам с това ICO?
Какъв е най-правилният начин да го направя?
Кои са ключовите ми характеристики, с които ще спечеля вложителите?
Маркетинговата стратегия тук трябва да бъде добре фокусирана, а информацията добре комуникирана. Също така е важна структурата на самото ICO, на стимулите, които предлагате на бъдещит вложители и не последно място перспективите, които предлагате. За да може да наберете планираните средства е необходима адекватна маркетингова стратегия.

Задайте въпрос