Психологическо ценообразуване: какви числа трябва да включва цената?

В търговските обекти срещаме изобилие от цени. Разликите могат да се уловят веднага. Те са в числата и използваните цифри в тях, които оказват силен психологически ефект върху потенциалните купувачи и предопределят до голяма степен решението за покупка.

Например препоръчваме  в цените да присъстват овалните цифри 5, 6, 8, 9 и 0. Когато цената завършва на някоя от тези цифри, то тя е очарователна.

Също така старайте се да пропускате, когато е възможно, цифрите 1, 4 и 7 в цените на втори или трети разред, защото те създават усещането за загуба в клиентите Ви.

Например вижте цените на известната фирма Fendi :

цени и ценообразуване 7o7

Сега погледнете цените на дизайнерската къща Roche Bobois:

цени и ценообразуване 7o7
цени и ценообразуване 7o7

На последната снимка са цените на известен български бранд за дрехи за деца.

Ако цените Ви изглеждат така, съветваме Ви веднага да ги коригирате!

 

Leave a Reply