Психологическо ценообразуване: «Безплатно» е магическа дума

От гледна точка на клиента няма по-добра цена от «Безплатно».
Търсенето при цена 0 е несравнимо по-голямо от това при цена 1!
Lindt truffle за 15 цента и Hershey’s Kiss за 1 цент – 73% от потребителите избират трюфела;

slide-6
Lindt truffle за 14 цента и 0 цента Hershey’s Kiss, 69% избират Hershey’s Kiss.

4912B2B_Lindt_Gourmet_Truffles

Винаги, когато предоставяме услуга или продукт безплатно, трябва да знаем, че ерозираме стойността му. Няма значение дали е транспортна услуга до вкъщи или допълнителен продукт. Ако в следващ момент предлагаме тази услуга или продукт срещу заплащане, бихме могли да предизвикаме чувство за несправедливост при размяната в нашите клиенти. Сега те трябва да плащат нещо, което вчера е било безплатно.

Leave a Reply